تولید تخصصی انواع لباس و پوشاک کار

انتخاب یک لباس کار مناسب تا حدود بسیار زیادی بستگی به فعالیت, شرایط آب و هوایی و همچنین میزان اهمیت ایمنی و حفاظتی دارد که قرار است انجام پذیرد. به عنوان مثال اگر فعالیت شما شامل کار با دستگاه هایی می‌شود که مبادله حرارتی بالایی است، بنابراین بهترین انتخاب، لباس کار از نوع سرهمی است که در جنس پارچه آن نسبت پنبه به پلی استر بیشتر باشد

معمولا در حالت کلی نسبت پنبه به پلی استر در لباس کار ۷۰ به ۳۰ در نظر گرفته می‌شود, ولی در حالت‌های خاص مانند فعالیت در مکان هایی با مبادله حرارتی بالا بهتر است این درصد بیشتر باشد. به عنوان مثالی دیگری در این زمینه؛ لباس کار مناسب برای شرایطی که با مواد و یا دستگاه‌های مخاطره آمیز سر و کار نداریم و در عین حال هم دمای محیط بالا است( مثلا در فصول گرم سال و یا کار در نقاط گرمسیری) انواع لباس کار دو بنده است.

در کنار این موضوع مهمترین نکاتی که میبایست در خرید یک لباس کار مناسب مد نظر قرار داد عبارت است از:

اندازه و فیت بودن لباسکار،چرا که لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند میتوانند به شدت مخاطره آمیز باشند.

عدم وجود اتصالات با آویز اضافه بر روی لباسکار.

وجود دوخت مقاوم در لباسکار؛زیرا لباسهای کار اغلب به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند لذا داشتن نخ دوخت باکیفیت از اصلیترین نکات لباسهای کار با کیفیت میباشد.

اگر شرایط محیط کاری شما به گونه‌ای است که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارید, لازم است قبل از اقدام به خرید لباس کار, مشخصات مورد نیاز به منظور حفاظت در مقابل مواد شیمیایی را به ما اعلام کنید تا مناسبترین متریال مصرفی درنظر گرفته شود.

همچنین هرگز با لباس کاری که تکه‌ای از آن پاره شده و آویزان است مشغول کار نشوید, مخصوصاً اگرسر و کارتان با ماشین آلات مکانیکی و مخاطره آفرین است, احتمال بروز حادثه ناشی از گیر کردن تکه‌ای از لباس در دستگاه وجود دارد.

از مهمترین و چشمگیرترین موارد در بحث سفارش و تامین لباسهای کار،آنالیزهای قیمتی و روند قیمتگذاری البسه کار میباشد.مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لباس کار عبارت است از : نوع پارچه, تعداد تیراژ سفارش و زمان مد نظر مشتری برای تحویل کار. انتخاب نوع پارچه در تعیین قیمت نهایی و تمام شده لباس کار بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال؛ کاپشن شلوار کاری که با پارچه کجراه دوخته می‌شود از محصول مشابهی که با پارچه کتان دوخته می‌شود قیمت کمتری خواهد داشت. البته که باید این نکته را هم مد نظر قرار بدهید که پارچه کتان کیفیت بالاتری نسبت به انواع پارچه‌های کجراه دارد.

تعداد سفارش هم در تعیین قیمت محصول تاثیرگذار است, در تیراژ‌های بالا که در آن طاقه پارچه برای دوخت لباس کار مصرف می‌شود, قیمت نسبت به سفارش های تعداد کم که پارچه متری مورد استفاده قرار می‌گیرد, پایین تر است. قیمت لباس کار بر اساس نوع مدل انتخابی شما و بر اساس پارچه مصرفی(کتان, فلامنت کجراه و …) تعیین می‌گردد. بنابراین برای مشخص شدن قیمت, ابتدا باید مدل و جنس پارچه مشخص شود . 

همچنین در مجموعه پاتن پدیده تبریز این امکان فراهم میباشد تا آرم و لوگوی شرکتی و صنعتی مشتریان عزیز بر روی انواع لباسهای کار از طرق مختلف همانند چاپ،لیزر،گلدوزی و … دوخت شود.

همچنین انواع تیشرت اداری در جنسهای جودون (با درصد نخ ۳۰-۷۰-۱۰۰ و ملانژ) و پلی استر (ویسکوز یا لاکرا) و پنبه تک رو (۱۰۰% پنبه و ملانژ) ،انواع البسه فرم اداری؛ پیراهن / شلوار و طیف گسترده ای از لباسگرمهای زمستانی قابل طراحی و دوخت در انواع رنگها مطابق با درخواست مشتری میباشد.

 

 

تیراژ تولیدی لباسکار در شرکت پاتن پدیده تبریز بالای ۱۰۰۰ عدد میباشد که منطبق بر مشخصات فنی به درخواست مشتری طراحی و دوخت می شود؛

 جهت اطلاع از روند ثبت سفارش لباسکار میتوانید با شماره تماسهای درج شده در سایت تماس بگیرید

پارچه مصرفی

 پارچه اصلی و یا فرعی میتواند مهمترین فاکتور انتخاب لباس باشد.متریال مورد استفاده میتواند پارچه های کتان ۱۰۰% پنبه ، ۸۰% پنبه ، ۷۰% پنبه , ۳۰% پنبه ،  فلامنت ویسکوز , لی ۱۰۰% پنبه،لی پنبه پلی استر نازک و ضخیم و … باشد که مطابق درخواست مجموعه تهیه میگردد.

سایزگیری

چارت سایزبندی طبق اشل استاندارد لباسکار بوده و سایزهای S M L XL 2XL 3XL 4XL 5XL 6XL  قابل دوخت می باشد.

آستر داخلی

آستر داخلی لباس میتواند از جنس های توری , تترون , ترگال یا اسپیسر… باشد.

جیب

جیب لباسکار میتواند ساده روکار و تو کار،پاکتی یا فیلتو باشد.

زیپ

زیپ لباسکار میتواند از جنس استخوانی،پلاستیکی یا فلزی(برنجی یا آلومنیومی) باشد.

چسب نر و ماده

مرغوبترین کیفیت چسب های مکمل نر و ماده که به انتخاب مشتری در درب جیب و یا سر و ته نقاب ویا سرآستین (عایق) استفاده میگردد.

درج لوگو

درج لوگو میتواند از چهار روش گلدوزی،سیلک،کاتر لیزر یا چاپ صورت پذیرد.

دکمه

انواع دکمه های فلزی فشاری،پلاستیکی ۲۸ و ۳۲ یا صدفی در سایز و رنگ های مختلف قابل دوخت می باشد.

لایی

لایی در قسمت های یقه و یا درب جیب و سرآستین قرار گرفته و باعث استحکام لباس میشود.

کش

کش میتواند در سایزهای ۱-۲-۳-۵ سانت در کمر کاپشن و شلوار استفاده گردد و کشبافت مرغوب نیز میتواند به صلاحدید مشتری در سرآستین لباس بکارگرفته شود.

نخ و دوخت

دوخت لباسکارها با بهترین نخ های ۲۰دولا و ۴۰ دولا و نخ ترویرا با چرخ های صنعتی به صورت 2 الی 3 سوزنه دوخت میگردد و در قسمت های اتصالی لباس الیک دوزی می گردد که تاثیر به سزایی در استحکام لباسکار دارد.

شبرنگ

نوار شبرنگ میتواند از دو جنس ساده و پشت کتان بوده و در قسمتهای مختلف لباس به در خواست مشتری دوخت شود.

لیبل شناسنامه لباس

شناسنامه مربوطه لباس و اطلاعات لازم جهت شستشو و نگهداری در یقه لباس درج می گردد.

استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک بروز صنعت دوخت

در راستای تامین انبوه پوشاک کار مورد  نیاز واحد های صنعتی و کارخانجات سراسر کشور و جهت ارائه انواع لباس کار با الگوهای روز اروپایی و روشهای برش و دوخت و تکمیل نوین و به روز شده ؛ بر آن شدیم تا مجموعه پوشاک پاتن پدیده را با بهره گیری از ماشین آلات کاملا جدید و کامپیوتری وسیستم های برش و طراحی دیجیتالی در سال ۱۳۹۷ در تبریز راه اندازی نمائیم.

همچنین دقت در انتخاب نوع پارچه و قماش مصرفی از برندهای معتبر و مطمئن و نیز مشاوره و راهنمایی مشتری در جهت انتخاب پارچه مناسب با محیط های کارگاهی و همسو شدن با خریدار در طراحی و تغییرات لازم در مدل های انتخاب شده قبلی را همواره سرلوحه کارمان قرار داده ایم.

در سال های اخیر تلاش مستمر و هدفمند ما بر این بوده است که همانند کفش ایمنی و صنعتی جزو واحدهای ممتاز و تراز اول البسه و پوشاک کار در ایران عزیزمان باشیم و خشنودیم که با تولیدات متفاوت و باکیفیت و با استفاده از جدیدترین چرخهای دوخت شامل راسته دوزهای دیجیتال دو سوزنه و سه سوزنه،الیک دوز دیجیتال،جیب دوز تمام اتوماتیک،چرخ کابویی دوز،دکمه دوز تمام اتوماتیک و… توانستیم بالاترین میزان رضایتمندی را از مصرف کنندگان محصولاتمان کسب کنیم. امید آن داریم که نظرات و دیدگاههای مشتریان خوبمان همواره مارا راهنما و راهبر باشد .

با اطمینان به سوی ما گام بردارید

شرکت پاتن پدیده تبریز

آدرس کارخانه : تبریز ، کیلومتر ۶ جاده تهران ، ضلــع غربی آناتا ، کوی صنعتی پاتن ، پلاک ۴۰

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.